Saturday, June 4, 2011

Δύο κλικ και ένα enter.










Θ'αγοράσω καινούργια μνήμη.
Όχι για το pc, αλλά για μένα. Και θα εγκαταστήσω αυτά που θέλω εγώ, όχι αυτά που η ρημάδα η ζωή μου θέλει ντε και καλά να βάλει. Έτσι, από άχτι. Θα βάλω τα δικά μου τραγούδια στο background, τις δικές μου εικόνες, τις όμορφες, όχι τις σάπιες αναμνήσεις. Θα παίζουν οι δικές μου ταινίες και το άλμπουμ με τις φωτογραφίες των παιδιών μου θα είναι πρώτο πλάνο. Θα βάψω τα μαλλιά μου κόκκινα και θα πληκτρολογώ τις λέξεις μου βαμμένες μπλε, πάντα είχα μια αδυναμία σε αυτό το χρώμα.. Θα φτιάξω καφέ με άρωμα φουντούκι και θα πληκτρολογήσω χαμόγελα πάνω από όλες τις θλιμμένες αναμνήσεις. Θα γράψω σε cd όλα τα χάδια, ακόμα και αυτά που δεν ήθελα ποτέ να με αγγίξουν.. και θα σβήσω μόνιμα οτιδήποτε πράσινο. Το μισώ το πράσινο, είναι το χρώμα της μούχλας. Θα βάλω για ταπετσαρία στους φθαρμένους μου τοίχους μια ορχιδέα phalaenopsis σε περίοπτη θέση στο κέντρο, αλλά θα πρέπει να θυμάμαι πως θέλει πολύ ήλιο και νερό, να μην πεθάνει. Στη δική μου μνήμη δεν θα υπάρχουν λάθη, μόνο αμνησίες... βολεύουν πολύ.. και με ένα πάτημα του backspace θα μπαίνουν όλα τα αντίο πίσω στα στόματα.

Τέλος, θα σε τοποθετήσω προσεκτικά στα αγαπημένα μου και θα σε βάλω να χαϊδεύεις την σπονυλική μου στήλη με τα ακροδάχτυλά σου.

εντάξει;








32 comments:

Ναύτης said...

δυσκολεύομαι να σχολιάσω...
το διαβάζω
και το ξαναδιαβάζω...
μ'αρέσει
πολυ!

καλο μεσημέρι!

Manolog3 said...

Τα παντα γινονται αρκει να εχουμε θεληση και δυναμη να το αποφασισουμε και να τα πραγματοποιησουμε.

Aurangel said...

απλά υπέροχο. Μακάρι να μπορούσα να το κάνω.
Όσο για το πράσινο είναι το χρώμα της θεραπείας, της χαλάρωσης και της ελπίδας.
Φιλιά γλυκά

Sotirios said...

Εντάξει...

Εκείνη... said...

@ Ναύτης

Σε ευχαριστώ πολύ.. όσο για τα σχόλια.. καμιά φορά δεν χρειάζονται καν, ξέρεις.. και μόνο η παρουσία αρκεί..

Να είσαι καλά! :)

Εκείνη... said...

@ Manolog3

Ακριβώς έτσι..


... φτάνει να το θέλουμε πραγματικά, ναί;

Καλό βράδυ! :)

Εκείνη... said...

@ Aurangel

Δεν έχεις άδικο.. (για το πράσινο)
απλά εγώ και αυτό δεν τα πάμε πολύ καλά.. Σε γενικές γραμμές, όμως, τα πηγαίνω πολύ καλά με τα χρώματα..

Σε ευχαριστώ πολύ Αυρούλα μου! :)

Άνεμος said...

Τί ωραίο αυτό που περιγράφεις... Μακάρι να μπορούσαμε... Να χτίζαμε το δικό μας σκληρό δίσκο με ότι εμείς θέλαμε να έχει μέσα... Και το optimization δικό μας !!!!

Χωρίς να πέφτει λόγος σε κανένα...

Καληνύχτα!

Εκείνη... said...

μακάρι να μπορούσαμε.. και όσον αφορά το δικό μας partition κάτι μπορεί να γίνει... όταν όμως έχουμε να κάνουμε με το 2o partition.. δύσκολα τα πράγματα.. ;)

Όμορφο βράδυ, Άνεμε.. :)

Άνεμος said...

Στο δεύτερο partition θα κρατάμε αυτά που ο χρόνος μπορεί να σβήσει, για να μην ξεχάσουμε ποτέ πόσο άνθρωποι είμασταν κάποιες στιγμές...

Δεν το χαρίζω σε καμία...

Δε θα το έλεγα όμορφο, δεν είναι αυτή η λέξη, σε ευχαριστώ όμως. Ελπίζω το δικό σου να είναι :) !

Εκείνη... said...

την κρατάω την ιδέα για το 2ο..

πίκρα διακρίνω..

σου εύχομαι το επόμενο να είναι όμορφο.. (μπα, ούτε το δικό μου.. αλλά πάντα ελπίζω..)

Καληνύχτα!

Iανος said...

Η καινούργια μνημη είναι γεμάτη υπέροχα πράγματα...
Με άφησαν με ένα χαμόγελο στα χείλη...
Με τι απλά πράγματα μπορεί ένας κόσμος να είναι όμορφος...
Γλυκιά καλήμερα και καλή εβδομάδα... :)

meggie said...

στην "καθαρή" μνήμη νομίζω πως πάντα μπαίνουν όσα ακριβώς εμείς θέλουμε..

πάνω απ'όλα και πριν απ'όλα τα παιδιά μας

:)

kitrini kordella said...

μ αρέσει !

Αμέλια η τέλεια said...

Θα πάρω έναν καινούργιο σκληρό δίσκο που να χωράει την ζωή με τον πρώην μου. Θα την κλείσω σε ένα συρτάρι. Θα ξέρω ότι έχει χωρέσει μόνο αυτόν.

Εκείνη... said...

@kitrini kordella

σε ευχαριστώ!

Εκείνη... said...

@Αμέλια η τέλεια

σαν παλιό σεντούκι που φυλάμε τους θησαυρούς μας...

καλησπέρα Αμέλια.. καλώς ήρθες :)

Mak. said...

εντάξει.

Mak. said...

εντάξει.

Διηνέκης said...

Καλώς σε βρήκα!

dihnekhs480@gmail.com

PANTHIRAS said...

H λιτοτητα και η απλοτητα της σελιδας,δημιουργουν την υπεροχη αντιθεση με το μεγαλειο της σκεψης σου και τον εσωτερικο σου κοσμο που αποτυπωνεις σε μια κατα τα αλλα αχαρη οθονη για να αισθανθει απολυτα τα οσα πηγαζουν απο σενα και αποτυπονωνται σε μια...σελιδα αναρτησης.Ακομα και η φωτογραφια σου,δενει απολυτα με το μεγαλειο σου.Καπνος οι σκεψεις,τσιγαρο η ζωη και μια γυναικα η ζωη.

Εκείνη... said...

@Διηνέκης

Καλώς ήρθες! :)

Εκείνη... said...

@Panthiras

Μου αρέσει όταν κάποιος βλέπει πολλά πίσω από τα λίγα..

Δεν έχω λόγια για να πω σε ευχαριστώ.. Να είσαι καλά!

PANTHIRAS said...

το ευχαριστω δηλωνει ευγενεια και ανταποδοση θετικης σκεψης.
Αρκει αυτα που βελπουμε πισω απο τα λιγα,εστω και τα μισα να γινονται πραξεις στην καθημερινιτητα μας.
Σε...παρακολουθω ηδη...!!

PANTHIRAS said...

να σαι καλα για την επισκεψη σου.Η δροσια του κυματος εφτασε στα ποδια μου.Η θαλασσα ειναι πηγη εμπνευσης και γαληνης,τις περισσοτερες φορες.Ειναι πολυ καλυτερα ομως να σαι μεσα σε αυτην(βαρκα)απ το να εισαι κοντα της.Ασε που και τα ψαρια δεν μου φταινε και τιποτα:)H σελιδα μου εχει κυριαρχη την θεα μπαλα,αλλα συχνα αναφερομαι και σε αλλα θεματα.Αλλωστε η ζωη δεν ειναι μονο μπαλα,αλλα μια μπαλα που γυριζει.Το αν θα μπει γκολ,ειναι αλλο θεμα:)

ευαγγελια said...

Ήρθε η μπόρα σου...με πήρε απο το χέρι, να με φέρει κοντά σου...
Διάβασα τις λέξεις σου και κάτι μου ψιθύρισε πως
με άγγιξαν. Όλες. Μία προς μία...
Φεύγω με χαρά που σε βρήκα...
και θα ξανά' ρθω. Υπόσχομαι!

Λία said...

Υπέροχο κείμενο ... κρύβει μια απειλή ... και μια ελπίδα ... για τον καθένα διαφορετική ... Καλή σου μέρα!

Εκείνη... said...

@Panthiras

Ευγενής.. πολύ ευγενής.. Σε ευχαριστώ πολύ!

Η θάλασσα είναι το στεγανό μου..(παράξενο, ε;)

Μου άρεσε η παρομοίωση της ζωής με μπάλα που γυρίζει.. Είπαμε, αντρουά η μπάλα, αλλά έτσι όπως το θέτεις μας αφορά όλους (εγώ πάντως έβαλα γκολ, ένα μήνα και δεκαοκτώ μέρες πριν!)..Και εγώ σε παρακολουθώ και θα τα λέμε..

Να έχεις μια όμορφη μέρα..και σήμερα.. και αύριο και και! :)

Εκείνη... said...

@ευαγγελια

Τι χαρά μου δίνεις, να'ξερες..
Μου αρέσει να αγγίζω ψυχές.. είναι καθαρές και μυρωδάτες.. :)

Η "πόρτα" σου είναι ανοιχτή στο διπλανό tab.. Μπαίνω να σε διαβάσω.. μου μύρισε κάτι όμορφα..

φιλί :)

Εκείνη... said...

@Λια

αντιφάσεις.. ούτε εγώ το σκέφτηκα την ώρα που έτρεχαν τα δάχτυλά μου και έγραφαν..

Μου αρέσει η ελπίδα.. σαν να φώτισε λιγάκι.. κάπου..

Καλημέρα Λία μου!

κ ART ά SOS said...

Έτσι, αν θυμηθείς, το Ποίημα θα είναι εδώ, δίπλα σου. Που σημαίνει ότι…
Καλύτερα να σε τρυπάει το ΑΓΚΑΘΙ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ παρά να πλατσουρίζεις στο ροδόνερο του ιδεώδους:
τράβηξε επιτέλους τις κουρτίνες, να φανούν πίσω από το βλέμμα της σιωπής ανθισμένες μπουκαμβίλιες… Γιατί «Όλες οι λέξεις που ισχυρίζονται ότι παγιδεύουν την ομορφιά λένε ψέματα. Όλες οι λέξεις που ισχυρίζονται ότι αλώνουν τη σιωπή λένε ψέματα. Το Ποίημα όμως που τώρα έρχεται στο φως καταλύοντας τη λευκότητα είναι αληθινό. Να κρτιέσαι από τις λέξεις, λες και η θάλασσα έχει κλαδιά (από ΤΑ ΣΟΝΕΤΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ του Χάρη Βλαβιανού), πρόσχημα για να σου πω ότι πήρα τις λέξεις σου και τις έκανα SMS και εκ των υστέρων ζητώ την άδεια που πριν από λίγο τις «κρέμασα»:
http://efimeriesoneirou.blogspot.com/
ας επιστρέψουμε, λοιπόν, στον τόπο των Ονείρων…

Εκείνη... said...

την έχετε την άδεια μου (φυσικά) και σας ευχαριστώ πολύ για την ομορφιά με την οποία στολίσατε τις λέξεις μου και για την ευγένεια με την οποία τις αγγίξατε..

Η μάγισσα...
CURRENT MOON

Ο Έρωτας..

Ο έρωτας,
όνομα ουσιαστικόν,
πολύ ουσιαστικόν,
ενικού αριθμού,
γένους ούτε θηλυκού ούτε αρσενικού,
γένους ανυπεράσπιστου.
Πληθυντικός αριθμός,
οι ανυπεράσπιστοι έρωτες.


~Κική Δημουλά

Hχολαγνείες

Κερνάω και καφέ...

Σας ευχαριστώ...