Wednesday, December 15, 2010

Θυμάμαι κάποτε..

..εκείνο το συναίσθημα το παιδικό, το παλιό. Θυμάστε όταν την επόμενη μέρα θα πηγαίναμε εκδρομή με το σχολείο, για παράδειγμα; Από το overdose ευτυχίας δεν μπορούσα να κλείσω μάτι! Καθόμουν, που λέτε, σήμερα στο μπαλκονάκι μου και πίνοντας τον εξαιρετικό καφέ που έφτιαξα, αγναντεύοντας το γκρίζο της σημερινής μέρας, μου ήρθε στην καρδιά αυτό το συναίσθημα. Αυτό της πεταλούδας που χορεύει στο στομάχι σου όταν κάτι εκπληκτικό πρόκειται να συμβεί. Θυμάμαι όταν κάποια Σαββατοκύριακα πηγαίναμε με τους γονείς μου βόλτα και πάντα μα πάντα! σταματούσαμε στο φούρνο του Γεωργιάδη στη Βάρκιζα και μου έπαιρναν πιροσκί λουκάνικο! Ε τι να πω! Βασιλικό γεύμα! Αλήθεια, ακόμα το θυμάμαι! Μου έχει λείψει, ρε γαμώτο, αυτό το συναίσθημα.. Θέλω πεταλούδες να χορέψουν στο στομάχι μου! Να έχω κάτι να περιμένω, κάτι που να με ρίξει νοκ αουτ από το προαναφερθέν overdose! Δεν θέλω να είμαι αχάριστη κόλας, έχω πράγματα να περιμένω, αλλά δεν ξέρω που στα κομμάτια να βρω αυτό ακριβώς το συναίσθημα. Ίσως μου φταίει που μεγάλωσα και μου λείπει να είμαι λιγάκι παιδί.. δεν ξέρω. Δε θέλω να οργανώνω τα πάντα πια στη ζωή μου, δε θέλω να προγραμματίζομαι σαν ρομποτάκι στις πράξεις μου, στα λόγια μου, δε θέλω να ξέρω τι θα ακούσω στο τηλέφωνο, δε θέλω να ξέρουν τι θα ακούσουν από μένα στο τηλέφωνο, δε θέλω να σηκωθώ στις εφτά, να γυρίσω στις πέντε, να φάω, να κάνω μπάνιο, να κοιμηθώ και φτού κι απ'την αρχή. Θέλω λίγο αυθορμητισμό! Θέλω λίγο κάτι διαφορετικό! Τι; Ιδέα δεν έχω, μα το θέλω, το θέλω το θέλω!

ΟΥΦ! ωραία, αρκετά παιδί ήμουν για σήμερα..!







Εσύ να κάτσεις εκεί..




13 comments:

V said...

Γιατί να μην είσαι αρκετά παιδί πάλι αύριο?
Τα παιδιά είναι πολύ εφευρετικά, ιδίως όταν ξέρουν τι θέλουν :)
Και στην περίπτωση Εκείνη μου, που δεν ξέρουμε τι θέλουμε, τουλάχιστον, ξέρουμε αυτό που δεν θέλουμε.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό!

Υ.Γ. η ηχητική υπόκρουση είναι τέλεια, μπορώ να πω...

και μάλλον καλημέρα τώρα πια :)

Sotiris said...

Χριστούγεννα είναι...

Όταν παίζουμε trivial pursuit στο καφέ της Εμμ. Μπενάκη (τραπεζάκι έξω) ξεπαγιάζοντας από την ψύχρα...

Όταν μπαίνουμε μαζί στη ΔΟΥ για να υποβάλεις φορολογική δήλωση...

Όταν είμαστε όρθιοι στο τραμ και κρατιέσαι από πάνω μου για να μην πέσεις...

Όταν περιμένουμε μαζί τη σειρά μας στον ΟΑΕΔ και μου δείχνεις το αστείο βιντεάκι στο κινητό σου και μαζί ξεκαρδιζόμαστε σαν παιδιά...

Όταν περπατάς μαζί μου ξυπόλυτη στην Πλάκα (λόγω προδοσίας τακουνιού) και φοβάσαι ότι δε θα σου ξανατηλεφωνήσω ποτέ...

Όταν μας χαμογελάει ένα χαριτωμένο μωρό στην ουρά για το ταμείο...

Όταν μου αγοράζεις ένα δαχτυλίδι στην Πλάκα και καθώς μου το φοράς σου λέω “I do...”

Όταν με περπατάς στους δρόμους της Καλλιθέας όπου έπαιζες σαν ήσουν παιδί...

Όταν μου χαρίζεις (ξανά) την καρδιά σου μέσα σε ένα ημερολόγιο συναισθημάτων στο κρυμμένο καφέ πίσω από την παλιά βουλή...

Όταν βλέπουμε αγκαλιά στον καναπέ χαζομάρες στην τηλεόραση ένα χειμωνιάτικο πρωινό Σαββάτου...

Όταν μπαίνεις ξαφνικά στο δωμάτιο και τρυπώνεις κάτω από το ζεστό πάπλωμα ενώ κοιμάμαι το μεσημέρι και σφίγγεσαι πάνω μου τουρτουρίζοντας...

Χριστούγεννα είναι όταν μου κρατάς το χέρι...

Εκείνη... said...

@V

έχεις δίκιο καλό μου, τουλάχιστον ξέρω τι Δεν θέλω.. είναι κι αυτό μια αρχή! ;)

Εννοείς την ηχητική υπόκρουση του post ή του blog;

Ξενυχτοπούλι, βλέπω, κι εσύ!

xxxxxx

Εκείνη... said...

Σωτήρη μου, (το μου κτητικά, γιατί έτσι μ'αρέσει), .. με συγκίνησες.. πολύ.. μου λείπουν αυτές οι στιγμές και τώρα που έρχονται Χριστούγεννα...

Aurangel said...

Πολύ όμορφο ιστολόγιο!
Καλώς σε βρήκα!
Να έχεις μία υπέροχη ημέρα!
Υ.Γ Νόμιζα οτι το πεταλλούδιασμα(ωραία,έβγαλα καινούργια λέξη)στο στομάχι συμβαίνει μόνο όταν είσαι ερωτευμενάκι.Το λεγόμενο ζαζαζου!!!!
Ίσως να κάνω λάθος
Ίσως και να αγαπάω βαθιά
Ίσως και να πρέπει να ανακαλύψω νέες μικρές χαρές που θα με κάνουν να το νιώθω!
Φιλάκια γλυκά
Καλά Χριστούγεννα

απλο"Ποιηση" said...

νοσταλγικό κείμενο,
εξαιρετικό!
και το ιστολόγιό σου υπέροχο!

καλές γιορτές!

Εκείνη... said...

@Aurangel

Αυτό το ζαζαζού πολύ μου αρέσει!
Κοίτα, ίσως είναι διαφορετικού τύπου πεταλούδιασμα (και αυτή η λέξη μου αρέσει πολύ!)
Καθόλου λάθος δεν κάνεις και μακάρι να το νιώθεις όσο γίνεται πιο συχνά!

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..
Καλησπέρα γλυκιά! :)

Εκείνη... said...

@απλο"Ποιηση"

αγαπώ πολύ τα νοσταλγικά αρώματα..
τις σέπιες και τα ασπρόμαυρα κάδρα..

Σε ευχαριστώ πολύ!
Καλές γιορτές..

Γαμάει και Δέρνει said...

"Αυτό της πεταλούδας που χορεύει στο στομάχι σου όταν κάτι εκπληκτικό πρόκειται να συμβεί"

Πολλά χρόνια τώρα ψάχνω να το βρω και να το πάθω αυτό...

Καλώς σε βρήκα

Εκείνη... said...

@ Γαμάει και Δέρνει

και θα το βρείς και θα το πάθεις.. εγγυημένα! 36 χρόνια φούρναρης στο λέει..

είναι κάτι σαν..χμμ, όταν κάποιος φίλος ή φίλη μου γιορτάζει η ευχή μου είναι "Ότι επιθυμείς να το πάθεις!"

Καλώς όρισες :)

Anonymous said...

http://www.imdb.com/title/tt1235796/

Εκείνη... said...

@Ανώνυμος

όμορφο.. σε ευχαριστώ

ΕΦΗ said...

ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ...
ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΩ...
ΑΛΛΑ Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ

Η μάγισσα...
CURRENT MOON

Ο Έρωτας..

Ο έρωτας,
όνομα ουσιαστικόν,
πολύ ουσιαστικόν,
ενικού αριθμού,
γένους ούτε θηλυκού ούτε αρσενικού,
γένους ανυπεράσπιστου.
Πληθυντικός αριθμός,
οι ανυπεράσπιστοι έρωτες.


~Κική Δημουλά

Hχολαγνείες

Κερνάω και καφέ...

Σας ευχαριστώ...